Heb mijn nieuwe project zover dat het een nieuw topic waard is
De bedoelling is om hem zoveel mogelijk op deze tz250 te laten lijken
Let wel, alles heeft maar een beperkt budget, dus het wodt allemaal geen ohlins enzo :">
Ik ben nu zo ver:
De vogende stap wodt de tz250 (5ke) zit te monteren, en een nieuwe set uitlaten te maken zodanig dat de eind dempers net door het zitje komen (ze moetten natuurlijk wel kunnen blijven zien dat het een 3ma is )
Weer wat gedaan: -einddempers gemonteerd -Subframe aangepast zodat de tz250 zit er op kan worden geschroeft -Tz zit ingekort zodat ik makelijk bij de kraan kan komen. -origineele zitvlak van de tz zit weg geslepen zodanig dat ik de origineele zit kan gebruiken (dit voor het voorkomen van het doorbuigen van de zit tegen de uitlaten. nu komt alle druk gewoon op het subframe)
Vandaag de TZ250 kuip en (airbox gedeelte) binnen gekregen. Deze even snel er voor gehangen om te kijken of ik er mee weg kom Eerste indruk, het moet te doen zijn.
De ram airbox maken gaat een groter probleem worden. Maar wil het er wel op hebben, dus we gaan er voor
Weet wat je bedoeld, maar uitlaten door het zitje is echt iets wat puur bij een 3MA hoort. Daarom heb ik er zo voor gekozen, het springt er uit en de meesten die een beetje kennis hebben van de yamaha tweetakt modellen linken dit snel terug naar de 3MA. En daar gaat het mij om, het zal natuurlijk nooit een echte 4TW of 5KE TZ worden