Van velen heb ik vernomen dat er behoefte is aan een vorm van rijvaardigheids training voor ons en natuurlijk met onze (race) motoren. Ik kan daarvoor op 9 mei 2014 iets in aanbieden, namelijk een Rooaring 70's rijvaardigheidstraining op het Thedinga test circuit in Emmen.
Op deze snelle baan zullen wij een cursus aangeboden krijgen door 3 snelle dames die ieder op hun gebied wedstrijden gereden hebben, o.a in het ONK.
De kosten voor deze leerzame dag bedragen € 85,- voor 5 sessies van 20 minuten. Vergelijkbaar op Assen zou dit al ruim over de € 200,- kosten. Deze dag is niet alleen geschikt om eigen kunnen te testen en te verbeteren maar ook een ideale dag om b.v aan een nieuwe motor / aangepaste motor op snelheid te kunnen wennen. Het is niet alleen leerzaam voor beginnende coureurs maar ook voor hen die al voldoende kilometers gereden hebben.
Bijgevoegd zijn 2 formulieren die ingevuld moeten worden voor deze dag. Beide formulieren moeten volledig ingevuld en ondertekend retour opgestuurd worden via het liefst de post of eventueel E-mail. Aanmelding op het circuit is dus NIET mogelijk !!!
Tot maximaal 22 april kunt u het inschrijfgeld via de bank of giro overboeken, na deze datum is het zeer moeilijk voor mij te controleren.