Alleen al voor de organisatie van de LMD zou je al lid moeten willen zijn. En om in een club te zitten met mensen als (o.a.) Michel DM die me weer de baan in weten te krijgen met een nieuw stepje. Heren ( en dame) , het was een superweekend.
Ook hier weer een tevreden mens na twee heerlijke dagen Assen. Allen dank hiervoor, maar toch even extra dank voor Gert en Coeno.
Hier de filmpjes die ik gemaakt heb. 1 camera heeft me een beetje in de steek gelaten, maar toch nog alle ritten in beeld en bij rit 3 beelden van voor en achter. Even na 17 minuten komt er een raar geluid uit mijn motor en ik besluit de koppeling in te knijpen, hand op te steken en uit te rollen. Best wel spannend om op deze manier de Ramshoek te nemen. Gisteren bij thuiskomst de TDR nog even gestart. Klinkt goed, loopt stationair, schakelt en koppelt. Nou, dat wordt zoeken....
ook 2 prachtige dagen gehad op assen. lekker gereden,tzr liep als een speer en geen slag verkeerd. super bedankt voor de mensen die dit weer voor ons mogelijk maakten. @ BOY mischien even op straat (volgas )door de versnellingen heen ,kan wat met een tandwiel in een van de versnellingen zijn.