ik wil graag een paar mooie bypass poortjes in mijn cilinders maken aan de inlaatzijde zoals in de Kieltsch bijbel is aangegeven. Ik weet alleen niet goed hoe ik ze er netjes ingeboord krijg zonder dat ik verkeerd uit kom of wegschiet met mijn boor. Zou iemand mij misschien uitkunnen leggen wat de makkelijkste methode hiervoor is? Ik heb het oude forum al doorzocht maar helaas werken daar niet alle foto's van het marmotten meer... Alvast bedankt!
Ik heb idd al in het oude en nieuwe forum gezocht op tuning, porting enz. maar helaas werken niet alle foto's mee in het oude forum waardoor er veel info verloren is gegaan..:(
Bedankt R-dre maar hoe kom ik in contact met Ief? Via pm? En zo ja hoe doe ik dat, heb wel al heel erg veel gelzezen op het forum maar nog nooit gepost..
denk toch dat je dat via het rode forum moet doen. Zoeken naar een post van Ief en dan achter "gepost door" zijn naam aanklikken. Hij is trouwens vaker van de wereld dan er op ) dus wordt afwachten
added: kom er net achter dat hij ook op dit forum ingeschreven is en hierkomt uit zijn directe email adres -email- (zie clubkaart)
Ik denk dat dremelen het sleutelwoord is. Ief is van het kleien en experimenteren waarbij alle richtlijnen in twijfel getrokken worden. Beter doe je Kielts aanhouden. Misschien is het wat om een stalen malletje te maken dat je in de cilinder klemt. Het waarborgt niks maar je bent wel voor de eerste uitschieters behoedt en het gaeft aardig de maat aan zonder te klo-ten met aftekenen in de cilinder en binnen de lijntjes blijven met dremelen. Wat ik over die poortjes hoorde was dat ze qua effect bijgezet kunnen worden bij de Boost Bottle