Ik vind het onderscheid tussen de verschillende post's soms onduidelijk, vooral bij korte antwoorden. Kan je de streep tussen de naam van de gene die antwoord en het antwoord zelf misschien weghalen?? Dan word de 'post' meer een geheel.
Het forum is smal gehouden zodat links een kolom gecreeerd is waar allerhande wederkerige ongevraagde en in mijn geval ongewenste informatie naar voor komt, totaal overbodig imho, daardoor moet je avatar en je naam boven de posts en dat maakt het zeer onduidelijk. Bij het rode forum kon je alleen het frame van de fora openen en had je helemaal niks links en rechts.
....In de testfase van deze site was er gekozen voor een "brede" layout van de site.
helaas heeft niet iedereen een full-HD resolutie scherm voor zijn neus staan en daarbij wordt er tegenwoordig enorm veel via tablets en mobiele telefoons etc.gekeken.
Om ervoor te zorgen dat er zoveel mogelijk platformen ondersteund worden blijft de gekozen layout toch altijd een compromis........
De opmerking van Jan neem ik uiteraard mee, maar misschien is het ook gewoon even "wennen" :-/