Als je armer wil van 0 tot 1/4 gas zal je de luchtschroeven 1/8 uit kunnen draaien. Een oliepomp die te veel geeft kan dit aardig vertroebelen. Ook valse lucht is een bekende oorzaak van moeilijk afstellen.
Oliepomp staat op het minimum. Met de luchtschroef spelen geeft minder trekkracht bij het uit stilstand weg rijden.Een kleinere Pilot jet geeft een "gat" bij het volledig opentrekken van het gas. Ik denk een gasschuif nr 2.5 nodig te hebben, helaas niet meer verkrijgbaar. Aluminium besteld; ga er zelf proberen maken.
Zelf rij ik nu met 30 pilot. Kijk eens op rdlc crazy ter inspiratie voor gasschuif. Ik ben benieuwt naar je resultaat UFO . Carb Slide Insert These offer a great performace increes adue to better flow threw the carb . You will ned to change the pilet jet due to the increes in fuel performance £75 a pair with all info for fitting
Gasschuiven zijn klaar. Ook nog ontdekt dat een vorige eigenaar naaldsproeiers van een verkeerde reeks heeft gemonteerd. Vandaag één juiste uit Engeland toegestuurd gekregen ( laatste). Nu op zoek naar een tweede.