Trackday op het Circuit van Zandvoort voor alle 2-takten en 4-takt Youngtimers. Geen beperking voor 2-takt motoren en 4-takt tot 1988.. Alles mag meedoen, ongelimiteerde cilinder inhoud voor 2-takt en wankel motoren, zelfbouw, multi cilinders, fabrieksracers alles is welkom.
Vorig jaar hebben wij op dit mooie en snelle circuit mogen rijden. Wacht niet te lang met inschrijven want vol is vol. We rijden deze dag 4 of misschien zelfs 5 sessies!!! afhankelijk van de totale dag geluidsopbrengst.
De eisen zijn streng (98 Dba) maar niet onoverkomelijk. Voldoet de motor aan Assen / Mettet zou het (met iets aandacht) geen probleem moeten zijn.
Deze succes dag wordt op maandag 2 juli 2018 nog eens lekker herhaald!!!
LET OP!!! meld bij veld opmerkingen "CLASSIC / Youngtimer" voor een juiste groepsindeling
Let op, vol is vol, max 98Dba geluid rijdend op de baan!!! Alle faciliteiten aanwezig voor een maximaal rij genot, overnachten op het circuit mogelijk!
Bij voorinschrijving tot 15-1-2018 geld een korting! Zie daarvoor op Trackday's.be
vraagje voor geluidkeuring. Kom je door de keuring met rvs expansies met open dempers? En evenzo airbox modificaties. Ik weet van de MAC dat 2takten standaard makkelijk door de keuring komen, maar hoe dat zit met expansies?
dempers zul je aan moeten werken. meestal voldoen een paar goede losse dempers wel en anders even het gas dicht bij de geluidspaal. afgelopen jaar weinig problemen ervaren.
Coeno, als ik zo de voorwaarden leesch zou het volgens mij mogelijk moeten zijn om met de LC'tjes mee te doen. Daar heb ik misschien wel ohren naar en ik weet zeker dat er noch twee van zulke gasten hier met hun LC de baan op willen... 't was uiteindelijk een CUP