Moest vandaag effe naar Charlerois en op enig moment word ik ingehaald door een niet tè snelle motorrijder. Een blik zijdelings doet me denken dat het een FZR400 is. leuk, oldtimertje...Hij hsngt achter een bussie dat er bij Rotterdam vanafgaat, haalt een paar vrachtwagens in en kruipt op zijn gemakkie terug naar de rechterbaan... In de tussentijd zit ik te bedenken dat ik het een klein knalpotje vond voor een 4takt en ik krijg een vreemde kriebel; het moet een 2takter zijn. Ik verhoog mijn snelheid en druk het rechterraam naar beneden om ff te luisteren. Op het moment dat ik binnen schootsafstand ben ruik ik het al!!! tweetakt. Omdat ik al had gezien fdattie achter een bussie was blijven hangen ga ik hem met 10 kmh vwerschil voorbij en ik zie hem in mijn slipstream duiken. Daar blijft hij hangen tot ik vlak voor hazeldonk een vrachtwagen voorbij ga waar hij op zijn beurt achter blijft zitten, ik denk; hij gaat eraf om te tanken dus ik ga er ook af, effe kijken, effe buurten.
Jahoor, hij duikt ook de afslag op en ik ben effe op hem aangelopen, praatje gwemaakt, fofootje.. 't Is een knul uit Zwitserland waar ik met mijn gebrekkige frans een praatje mee heb gemaakt. Hij verwachtte vanavonf om 21:00 in geneve te zijn.
Tuurlijk heb ik hem de URL van deze site in zijn handen gedrukt... Ik vind het een prestatie met dat kleine fietsje. Vond mezelf al een held om met die 250 de wereld rond te gaan