Hoi, Morgen vindt weer de landelijke tweetaktdag plaats. In Moergestel wordt deze gevierd door een grote bijeenkomst van verschillende soorten tweetaktmotoren. Vooral motoren en brommers maar ook automobielen met een tweetaktmotor. Voormiddag is er een meeting en onderdelenmarkt. Ook onze zustervereniging DT club heeft op dezelfde lokatie een meeting. Vanaf 12 uur kun je deelnemen aan een toertocht van 80 km. Ik ga er heen. Met de grijze RDGV die van RDre geweest is. Gewoonlijk zijn er meer Yamaha RD. Dus tot ziens morgen in Moergestel. Groeten Wim,
Dit is de eerste van origineel afwijkende kleustelling die ik mooier vind dan origineel. Ik denk dat de FII deze kleuren gaat krijgen. Origineel zou mijn voorkeur hebben maar dat is onbetaalbaar
Vandaag op de landelijke tweetaktdag waren weer veel mooie Yamahas te bewonderen. Naast de RD modellen waren schitterend gerestaureerde 305 en YDS te zien. Natuurlijk door aanwezigheid van de DT club ook diverse off road Yamahas. Ook verschillende clubleden tegen gekomen. Natuurlijk ook mede door het goede weer een geslaagd evenement.
Rob, de grijze kleur staat inderdaad heel goed op een RD. Mocht je voor deze kleur beslissen, RDre heeft nog een originele zwarte stikkerset liggen.