Zoek
Yamaha Tweetakt Club Nederland

Forums

Yamaha Tweetakt Club Nederland :: Forums :: Yamaha tweetakt club Nederland :: Tweetakt Café

<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >>
Moppen!!
Moderators: RC, yamahatz
Auteur Bericht
JanB
10 Sep 2013 : 17:04
Geregistreerde deelnemer #155
... Want wat is een café zonder een goeie mop op z'n tijd!!??

Een super aantrekkelijke man besloot dat hij het recht had de perfecte vrouw te trouwen, zodat ze samen bijzonder mooie kinderen konden verwekken. Met die gedachte ging hij op zoek naar de perfecte vrouw. Het duurde niet lang of hij vond een boer die drie bijzonder mooie dochters had, alle drie benamen ze hem zijn adem, zo mooi waren ze. Hij vertelde de boer wat zijn plannen waren en vroeg toestem...ming met één van zijn dochters te trouwen. De boer antwoordde slechts met: “Ze zijn er alle drie aan toe om te trouwen, dus ben je op de goede plek. Neem ze allemaal een keer mee uit en neem degene die je wilt.” De man ging op stap met de eerste dochter. De volgende dag vroeg de boer wat hij van zijn eerste dochter vond. “Nou,” zei de man, “ze heeft slechts een heeeeeeel klein beetje, niet dat je het kunt zien hoor, …. maar ze heeft kromme tenen.” De boer knikte en stelde voor dat de man met één van de andere dochters uit moest gaan. Aldus vertrok de man met de tweede dochter. De volgende dag vroeg de boer weer wat hij van zijn dochter vond. “Nou,” antwoordde de man, “ze is slechts een heeeeel klein beetje, niet dat je het kunt zien hoor, … maar ze is een beetje scheel.” De boer knikte en stelde de man voor om dan maar met de derde dochter uit te gaan om te zien of deze de ware zou kunnen zijn. En zo gebeurde het. De volgende ochtend haastte de man zich naar de boer en vertelde enthousiast: “Zij is perfect, helemaal perfect. Zij is degene met wie ik wil trouwen!!!” En dat gebeurde nog diezelfde dag. Maanden later werd de baby geboren. Toen de man op de kraamafdeling kwam schrok hij zich een ongeluk: de baby was het lelijkste, meest zorgwekkende zielige persoontje dat je je kunt voor stellen. Hij haastte zich naar zijn schoonvader en vroeg hem hoe het heeft kunnen gebeuren dat, gezien de schoonheid van zijn ouders, het kind zo verschrikkelijk lelijk was. “Nou,” legde de boer uit, “ze was slechts een heeeeeeel klein beetje, niet dat je het kon zien hoor, …. zwanger toen je haar ontmoette.”

I ride the worlds best production 500cc motorcycle
Terug omhoog
Maup
10 Sep 2013 : 17:08
Geregistreerde deelnemer #151
Twee nederlandse soldaten en 1 belgische soldaat willen drugs smokkelen over de grens. De eerste Nederlander sluipt over de grens. hij trapt op een takje en: kraaaaaaak.... de wachters komen uit hun huisje en roepen: wie is daar? woef woef, roept de soldaat. De 2e nederlander probeert het ook. hij struikelt over een boomwortel en: plofffff..... De wachters komen weer uit het huisje en roepen weer: wie is daar? woef woef roept de soldaat. Dan probeert de belg het. Hij stoot zich aan een tak en weer: kraaaak..... de wachters uit hun huisje en weer: wie is daar? Roept de Belg: nog een hond!

Maurice '69 - RD350LC '81 - RD250LC '82 - RD350YPVS '89 - Mito421 '94 - Xmax 400 MOMODESIGN 2015

Terug omhoog
JanB
30 Nov 2013 : 15:06
Er staat een jong knaapje op de hoek van de straat naar vliegen te meppen en elke keer als ie een vlieg mept dan schreeuwt ie; klotevliegen klotevliegen. En juist op het moment dat hij dat roept komt er een priester langs die totaal in shock de jongen aanspreekt op zijn taalgebruik. Jongen jij moet niet zo raar doen tegen die vliegen want deze zijn geschapen door God en elke schepsel door God geschapen dient een doel. Het jochie hoort het verhaal van de priester aan en zegt tegen die priester; Onzin, klinklkare onzin. Nou zegt die priester vertel mij dan eens 3 dingen die volgens jou totaal nutteloos zijn geschapen door God. Het kereltje kijkt hem aan met een grijns op zijn smoel en antwoordt; Tieten op een non, Ballen aan een priester en die Klotevliegen. 

Een boer besluit te gaan zwemmen in een meertje op zijn land. Hij neemt een emmer
mee, zodat hij op de terugweg wat fruit kan plukken. Als hij het meertje nadert, hoort
hij hoge stemmen en gegiechel. Als hij dichterbij komt ziet hij dat een stelletje jonge
vrouwen naakt aan het zwemmen is. De vrouwen krijgen hem in het oog en roepen
verontwaardigd: "wij komen er pas uit als u weg bent." "Niks aan de hand hoor,"zegt
hij, "Ik ben geen gluurder, ik ben zo weer weg."Hij houdt de emmer omhoog en voegt er aan toe: "Ik kwam alleen even de krokodil voeren." 

Een jongentje van 8 vind een seksboekje en begint er in te bladeren, opzicht geen probleem, maar enkele woorden begrijpt hij niet. Hij vraagt aan z'n mama: "Mama, wat betekenen die woorden: [****], [****] en [****]??". De mama is wat geschrokken en na enige twijfel antwoordt ze: "Wel jongen, een [****] is een fiets, [****] is fietsen en een [****] is een fiets ketting." De jongen glunderd en gaat terug weg. De ochtend daarop wordt hij te laat wakker en komt een uur te laat op school. De meester is goed kwaad: "Wel Michel, waarom ben je zo laat??" "Tja meester,ik had mij verslapen. Dus ik als de bliksem mijn [****] op en maar [****] en [****] en [****], maar ja, drie keer die [****] eraf!" 

[ Bijgewerkt 30 Nov 2013 : 15:11 ]

Terug omhoog
JanB
16 Jan 2014 : 19:15
Een boerenzoon wordt 18 jaar oud. En omdat hij nog maagd is, besluit zijn vader voor hem een hoertje te laten komen. Op een gegeven moment komt dat hoertje binnen. Maar omdat het een verrassing moet blijven, zegt die vader tegen dat hoertje. Kleed je maar vast uit, en ga maar op zijn bed liggen. 

Op een gegeven moment komt die zoon van het land, zegt zijn pa, ga maar op je kamer kijken. Je kado ligt op bed. Die jongen komt op zijn kamer, ziet die meid liggen met haar benen wijd. En van schrik springt hij zo door zijn open raam naar buiten. Recht in de mesthoop. Dus die vader hoort die jongen schreeuwen. Help help, ik zit in de [****]!!

Waarop die vader zegt, dan moet je je kado omdraaien!

[ Bijgewerkt 16 Jan 2014 : 19:17 ]

Terug omhoog
JanB
02 Apr 2014 : 19:21
Op een dag heeft een agent na zijn dienst te diep in het glaasje gekeken. Hij is niet zomaar dronken, maar hij loopt helemaal over van de drank! Op weg naar huis krijgt hij nog een leuk vrouwtje mee en ze gaan samen naar zijn huis. Van het een komt het ander en langzaam maar zeker zijn ze in de slaapkamer beland. Zegt het vrouwtje: "Ik wil heel graag met je naar bed, maar ik ben wel ongesteld". Waarop de man zegt: "Dat geeft helemaal niks". 
's Morgens wordt de man wakker en alles draait om hem heen. Met gesloten ogen bedenkt hij wat er de avond tevoren ook alweer gebeurd is. Shit ja, hij had nog een vrouwtje opgedoken. Hij kijkt naast zich in het bed en het enige dat hij ziet is een bloedvlek. 'Oh, oh, ik heb haar vermoord!!!' Snel kijkt hij naar zijn dienstwapen en constateert dat er geen kogels uit zijn. Hij heeft haar dus niet doodgeschoten. De keuken, snel naar de keuken maar alle messen zijn er nog en op geen enkel mes zit bloed. 'Tja', denkt de man, 'het zal dan wel loslopen. Ik ga me maar eerst eens verzorgen'. Hij komt in de badkamer, kijkt in de spiegel en ziet zijn bebloede gezicht. "Shit, ik heb haar opgegeten!" 

Terug omhoog
JanB
23 Aug 2014 : 11:44
Drie padvindertjes staan met hun rugzakjes te liften langs de weg. 

Stopt er een stoere sportwagen met daarin een bloedmooie jongedame aan het stuur. 

Twee padvindertjes stappen in op de achterbank en een 

padvindertje stapt in naast de bestuurster, die vraagt: "Zijn jullie trekkers?" 

Antwoordt het padvindertje op de voorbank: 

"Die twee achterin wel, maar ik neu# al een beetje!" 

[ Bijgewerkt 23 Aug 2014 : 11:46 ]

Terug omhoog
JanB
28 Oct 2015 : 20:47
Fifty dollars

Morris and his wife Esther went to the state fair every year, and every year Morris would say, 'Esther, I'd really like to ride in that helicopter.'
Esther always replied, 'I know Morris, but that helicopter ride is fifty dollars, and fifty dollars is fifty dollars'

One year Esther and Morris went to the fair, and Morris said, 'Esther, I'm 85 years old. If I don't ride that helicopter, I might never get another chance.'
To this, Esther replied, 'Morris that helicopter ride is fifty dollars, and fifty dollars is fifty dollars.'

The pilot overheard the couple and said, 'Folks I'll make you a deal. I'll take the both of you for a ride. If you can stay quiet for the entire ride and don't say a word I won't charge you a penny! But if you say one word it's fifty dollars.'

Morris and Esther agreed and up they went. 
The pilot did all kinds of fancy maneuvers, but not a word was heard. 
He did his daredevil tricks over and over again, but still not a word.

When they landed, the pilot turned to Morris and said, 'By golly, I did everything I could to get you to yell out, but you didn't. 
I'm impressed!'

Morris replied, 'Well, to tell you the truth, I almost said something when Esther fell out, but you know, fifty dollars is fifty dollars!'

Terug omhoog

Ga naar:     Terug omhoog

Publiceer deze discussie: RSS 0.92 Publiceer deze discussie: RSS 2.0 Publiceer deze discussie: RDF
Yamaha Tweetakt Club Nederland
© 2002-2018 Yamaha Tweetakt Club Nederland v1.0.4®
Opbouwtijd: 0.1321 sec, 0.0461 van dat voor queries. DB queries: 30. Geheugengebruik: 1,264kB