Forums

  • Sun Jan 06 2013, 09:46PM
    Sun Jan 20 2013, 11:35AM  
    RC
    Main Admin

    -Gebruik je gezonde verstand.
    -Voer een respectvolle discussie.
    -Zorg voor serieuze, inhoudelijke bijdragen.
    -Gebruik de Nederlandse taal correct.
    -Wees vriendelijk en behulpzaam.
    -Blijf bij het onderwerp. Geen dubbel- en crossposts.
    -Spam niet.
    -Houd je aan de wet.
    -Gebruik geen krachttermen of schuttingtaal.
    -Forum voor publieke discussies, privéberichten voor privézaken.
    -Gebruik de functionaliteit van het forum.

    Als er in berichten gewijzigd moet worden, of zelfs hele berichten of topics verwijderd moeten worden zullen we zoveel mogelijk proberen de betrokkenen uitleg te geven over het hoe en waarom. Gebruik de "rapporteer" knop Report om een discussie te melden aan de beheerder van de site.

    We hopen hiermee een duidelijker richtlijn te hebben over het forum gebruik, en daarmee meer leesplezier voor álle gebruikers.

    Hoofdgedachte is en blijft: informatie-uitwissel-platform zijn voor liefhebbers van yamaha tweetakten. Dáár is deze site voor gebouwd, en dáár ben ik al die jaren voor bezig geweest.

    Samen met de forumgebruikers komen we er prima uit
  • Sat Jan 19 2013, 09:49PM
    Sat Jan 19 2013, 10:00PM  
    Level 1

    Mooi... We leuk dat ik als een van de eerste leden heel RC niet ken
    Welkom Rob smile

    En als ik bovenstaande zo es lees hoop ik dat we in het cafe wat meer vrijheden hebben... tongue
  • RuD
    Level 1

    Yo RoD, ziet er goed hier !!
  • Sat Jan 19 2013, 10:19PM
    Sat Jan 19 2013, 10:19PM  
    Level 1


    Yo RoD, ziet er goed hier !!

    RuD


    Regel 4


    "-Gebruik de Nederlandse taal correct."
  • martin
    Level 1

    Sinds die Maup in het bestuur zit veranderd er veel.
  • Level 1

    Waarom trouwens voor een subdomain gekozen? Ik vind dat een wereldforum/website best wel op een eigen domein moet draaien. Een eerste indruk die je bij zo'n subdomain krijgt is dat je met een budgetgebonden hobbieist te maken hebt en dat lijkt me toch echt niet het geval...
  • RC
    Main Admin

    YTCN.NO-IP.ORG draait vanaf een Windows 2008 Webserver [edition] en daar zit nu eenmaal geen domeincontroller op.
    Tests met een domeinforewarder blijken in de praktijk minder betrouwbaar dan de nu gekozen [mogelijk tijdelijke] oplossing.
    Prioriteit ligt even op een goede bereikbaarheid van de website. Je volgende vraag zal zijn: Waarom niet op het rd350.nl domein?
    YTCN.NO-IP.ORG heeft op dit moment een omvang van 5.8 GB. Het Hostingpakket van RD350.NL meet nu maximaal 2GB...met een uitbreidingsmogelijkheid
    tot 8GB voor een verdubbeling van de hosting kosten. Geen optie m.i. omdat het doel van de nieuwe site eigenlijk het herenigen van alle beschikbare data is.
    Bij een eerstvolgende server upgrade zal ik een domeincontroller overwegen, maar dat kan nog zomaar een jaartje duren.

    Ik denk persoonlijk dat het de gemiddelde gebruiker een worst is wat er bovenin de balk staat. De DNS hosts blijken in de praktijk uitermate betrouwbaar en prima geschikt voor een site als de onze.
  • Level 1

    Eerst effe over die kutknop post reply, ik ben nou al twee keer een verhaal kwijtgeraakt omdat ik op de veel meer opvallende knop post reply druk, dat uiteindelijk half nederlands is voor "post je andwoord" "Plaats reactie valt tever weg
  • Level 1

    Ïk zit op meer computers en kan dat adres absoluut niet onthouden, wil het niet eens. Dat zou voor mij al een reden zijn om voor een domein te kiezen.

    Wil je een redirect maken op rd350lc.nl vind ik dat best, ik gebruik daar toch de homepage niet van
Moderator(-en):

Welkom


Gebruikersnaam of E-mail:

Wachtwoord:




[ ]
[ ]

Laatst Gezien Menu